חניון טסים

#81C4FF

על הפרויקט

במסגרת הפרויקט על אתר טסים זיהיתי מספר דברים שהקשו מאוד על תפעול האתר בשוטף – ויצרתי לכל בעיה כזאת פתרון רלוונטי. בין השאר יצרתי חיבור בין מערכת ההזמנות באתר למערכת ה-crm של הלקוח ככה שיוכל לראות את הפניות מהאתר בצורה נוחה ומהירה. בנוסף, בשל תהליך גלישה ארוך חילקתי את טופס ההזמנה באתר למספר מקטעים מה שמשפר את חווית הגלישה ומאפשר ללקוח לראות גם פרטים של לקוחות שלא רכשו בפועל ורק התחילו את תהליך השארת הפרטים – וכך נציג המכירות יכול לחזור לאותו הלקוח ולהבין למה הוא לא רכש. מציאת פתרונות יצירתיים ויעילים לחיי היום יום זה בדיוק מה שאני עושה בעבור הלקוחות שלי – שמח לצרף לקוח נוסף לרשימת הלקוחות המרוצים שלי
#16588E

ממליצים עליי

"אמיר ליווה אותנו בתהליך מעבר האתר מאתר קודם בו חווינו בעיות טכניות רבות, לאחר שאמיר הבין מה הבעיות והציע פתרונות שיפרנו משמעותית את מערך השיווק והמכירות שלנו. כיום הנציגים מקבלים את ההזמנות ישירות למערכת ה-crm שלנו מה שחוסך המון זמן ומאמץ. מומלץ בחום, בהחלט נשתמש בשירותים של אמיר גם בהמשך."

השאירו
לי פרטים

הטופס נשלח בהצלחה !

תודה רבה שיצרתם איתי קשר,

אחזור אליכם בהקדם.